Piamin Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Kan noen hjelpe meg?!?!?! Spotting 9. sept, ikke noen ting 10. sept og vanlig mensen kom 11. sept. Når begynte min syklus? Og når slutter syklus? Som dere ser av nicket er det 1. pp og har bare vært her inne noen dager. Jeg har lært masse allerede, men er fremdeles ganske forvirra! Ikm er 11. okt eller 14. okt alt ettersom...
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Spotting er den siste dag i en syklus. Syklusen starter med første blødningsdag, så din starta den 11/9
Piamin Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 Ånei! Det er ikke det jeg trodde! Er du sikker?
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Enig med forrige svar. 1. blødningsdag er 1. dag i syklus, spotting innen dette hører med til forrige syklus.
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Ja, jeg er sikker. Les mer om syklus og andre nyttige ting på www.pernille.info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå