Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Er i min 30 uke nå, og for en times tid siden ble jeg plutselig ganske svimmel. ikke slik at jeg er kvalm, men må konsentrere meg for å ikke sjongle over gulvet. noen som vet hva det kan være?
minte 13.02.08 Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Hadde du stått en stund før du ble svimmel? I mitt forrige svangerskap ble jeg veldig fort svimmel hvis jeg stod en stund. Legen sa det var pga babyen presset på en pulsåre.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Det kan også være lavt bodtrykk. Når du skal reise deg må du gjøre det sakte og ikke gjør for brå bevegelser. Når babyen begynner å bli stor kan den presse på en blodåre i ryggen som gjør at du blir svimmel, men det er helst når du ligger på ryggen med magen i været.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 Det kommer nesten hele tiden. værst når jeg sitter/ligger/bøyer meg.... Men har ALDRI hatt problemer med svimmelhet før.... det gir seg ikke på tørre møkka.... svimler å klarer ikke fokusere bare jeg beveger meg feil :-/
Beibi82 Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Sånn hadde jeg det sist, spessielt i dusjen!!! BT fall deluxe Det eneste som hjalp meg var å legge seg ned med bena høyt, å nippe til litt kaldt vann. Det er skikkelig irriterende!
2prinsesserogbim Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 kan også være lav blodprosent, at du trenger jern...
håper på fulltreff Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Blodtrykk eller mangel på jern kanskje? Ville tatt en tur til jordmor om jeg var deg og fått sjekka det ut. God bedring!
prøvekluten+3små Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 ..kan og være stive muskler i nakke/skulder/ryggregionen...har plagdes en del med dette...gravid eller ikke...og...sitte forran dataen er no good da;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå