Gå til innhold

Uff så svimmel jeg ble... hvorfor det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i min 30 uke nå, og for en times tid siden ble jeg plutselig ganske svimmel. ikke slik at jeg er kvalm, men må konsentrere meg for å ikke sjongle over gulvet.

noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du stått en stund før du ble svimmel? I mitt forrige svangerskap ble jeg veldig fort svimmel hvis jeg stod en stund. Legen sa det var pga babyen presset på en pulsåre.

Skrevet

Det kan også være lavt bodtrykk. Når du skal reise deg må du gjøre det sakte og ikke gjør for brå bevegelser.

Når babyen begynner å bli stor kan den presse på en blodåre i ryggen som gjør at du blir svimmel, men det er helst når du ligger på ryggen med magen i været.

Skrevet

Det kommer nesten hele tiden. værst når jeg sitter/ligger/bøyer meg.... Men har ALDRI hatt problemer med svimmelhet før.... det gir seg ikke på tørre møkka.... svimler å klarer ikke fokusere bare jeg beveger meg feil :-/

Skrevet

Sånn hadde jeg det sist, spessielt i dusjen!!! BT fall deluxe :(

Det eneste som hjalp meg var å legge seg ned med bena høyt, å nippe til litt kaldt vann. Det er skikkelig irriterende!

Skrevet

kan også være lav blodprosent, at du trenger jern...

Skrevet

Blodtrykk eller mangel på jern kanskje?

Ville tatt en tur til jordmor om jeg var deg og fått sjekka det ut.

God bedring!

Skrevet

..kan og være stive muskler i nakke/skulder/ryggregionen...har plagdes en del med dette...gravid eller ikke...og...sitte forran dataen er no good da;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...