prekæs Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Hvis dere hadde forvillet dere inn på en bruktbutikk eller loppemarked, og der...plutselig lå årets modell av Reima...ubrukt...eller bunaden du alltid hadde ønsket deg...eller Diordrakten du vet koster 30 tusen ny. Eller Louis Vutton vesken du vet koster 15 tusen ny. Alt til en svært symbolsk pris. Kunne dere kjøpt den/det da, eller er dere konsekvente? (var visst en bergenser som fikk seg LV veske for 75 kr)
mayaya Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Nope - jeg hadde ikke det... Så viktig er det ikke å ha en LV veske altså. Men ære være de som gjør det! Jeg synes det er flott med gjenbruk, men klarer ikke helt sette hjernen min til at JEG skal ha noe fra fremmede... *urk* -Men jeg er rar altså, orker ikke biblioteket en gang, jeg :-s
Northernlights Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Eller en flott brudekjole til 220 kroner ;o)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Men om det er ubrukt, så er det jo ikke brukt.....
Den lille prinsesse Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Nei, hva er så stas med slike dyre ting hvis man ikke har råd til å betale for det?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Har kjøpt fine Lv vesker i utlandet til under en hundrings hi hi men de er falske. Så hadde vel tenkt det samme med alt det du ramset opp=0). Kjøpte Diorkjole til tulla for 250kr i London helt ny bare fjorårets modell. Det syntes jeg var ett godt kjøp=0)
prekæs Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2007 Ikke sant. Men selges det på loppis eller i en bruktbutikk selges det likevel som brukt. Med brukte priser.
prekæs Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2007 Den Lv Vesken var ekte. Var på nyhetene. Min Burberryduffel var også det. Men kostet drøye 200, ikke 4-5 tusen som i "ny" butikk. Den så ny ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå