Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg var hos legen i dag, hatt mye vondt og sliter med rier og kynnere som ikke har ført noen steder.. Ble sjekket og jeg har 1 cm åpning.. hurra.. ) bedre enn ingenting! Jeg har termin 6. okt.. Er det noen som har født og evt erfaring med dette? Er sååå spent på når noe skjer.. legen sa noe om helgen, kanskje noen her har noen erfaringer å dele?
Lily* Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Det kan fremdeles ta lang tid, jeg gikk med over 2cm sist fra tirsdag til fredag uten at noe skjedde...hadde bare maserier! Annbefaler deg å slappe av, ta det med ro og prøve å få sove litt...du kommer til å trenge alle kreftene du har. Lykke til, det er virkelig kjempe spennede!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg gikk med 2-3 cm åpning og nesten helt moden i 2 uker før de valgte å ta vannet mitt for å sette igang fødselen.... Så det betyr ikke nødvendigvis at noe skjer snart.... Eller for deg gjør det jo det siden du snart har termin....
Fløffy Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg ble strippet da jeg hadde 1 cm åpning og da var den ute 1 døgn etterpå. Men jeg har jo lest at mange går med 1 cm ganske lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå