Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Dere som har født to eller flere barn, har dere fått flere strekkmerker for hvert barn, eller er det sånn at dersom man er strukket en gang, så blir det ikke så mange nye med mindre enn at man blir større denne gangen da? Fikk noen, men ikke mange sist, og skulle så gjerne slippe flere, hehe...
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg fikk masse strekkmerker med nr 1, og kan ikke si om det kom flere for hver svangerskap etter det... Men når jeg ser meg i speilet, tror jeg alle de jeg fikk 1. gang, er de jeg har hatt hele tiden. Men jeg er litt usikker... Vet ikke om huden er disponert for strekkmerker, og at det stadig kommer flere, men man kan jo håpe at man får de man "skal ha" med nr 1... )
trying og kaisa elisebet Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Eg fekk ein del strekkmerker i mitt 1 svangerskap, trur ikkje eg fekk nokon nye med nr 2, men dei gamle vart temmelig stygge igjen, men forsvant fort etterpå heldigvis.. Så håper eg slepper fleire nye denne gangen...... Men vist eg skal vokse i samme tempo heile tida no så kjem eg ikkje til å sjå ut..snufs
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Krysser fingrene for det, hehe
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Mine strekkmerkert fra sist er ganske falmet, men nå ser det såvidt ut til at det kommer nye - og det er ikke de samme.... Er nesten fornøyd med at magen nok aldri blir så flat at jeg får vist den frem uansett. Men de falmer jo mye ganske fort etter fødsel, så det får bare være at det synes at jeg har barn.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Fikk masse strekkmerker i første svangerskap, men ingen nye i 2. Krysser fingrene for at jeg ikke får noen nye denne gangen heller.
Mc Mum Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Hmm.....fikk tre kjempesmå merker med førstemann.Er nå 27 uker på vei ,og det er skrekkelig stramt og vondt frempå magen:-S......så det kan nok komme en del denne gangen......Au Au.....
Athina' Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Er akkurat det samme som hos Mc Mum her, 3 små.... og jeg er livredd for at de skal poppe frem :-(
lotta72 har fått Anders Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg fikk ingen strekkmerker da jeg fikk tvillinger, men i mitt andre svangerskap, da jeg fikk 1 baby, ja da sprakk jeg. Blodig urettferdig!!! Håper virkelig på at jeg ikke sprekker denne gangen. Venter 1 baby.
grand danois Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 jeg fekk ingen strekk merker med forge. el ikkepå magen. jeg fekk noen tynne på låra å en plass på rompa...men de vises ikke nå. jeg er en person som liker å vise magen å gå i topper å korte bukser, så jeg er livred for å få strekkmerker:( så jeg xxx virkeli fingrene for at d går bra denne gangen og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå