du og jeg og vi to Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Svigerinna mi bruker vogndyne i sprinkelsengen, fordi hun synes den andre dyna (80*100) blir for stor. Er det vanlig? Burde man vente med å bruke den litt større dyna? Hva gjør dere?
Diva Muffin Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har aldri hatt vogndyne i sprinkelsenga. Det er ikke noe i veien for å begynne med 80*100, med mindre du liker å kjøpe unødvendig mange dyner.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg begynte også med vogndyne fordi jeg syns den andre var så stor. Begynner kanskje med vanlig til vinteren, foreløpig bruker vi bare en veldig tynn dyne..
lifa og Eline Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Vi brukte også vogndyna i senga til å begynne med. Syntes babyen ble borte i snega med den andre dyna. Først ved 6-7 mnd begynnte vi med 80x100 dyne som hun fortsatt bruker og hun blir 20 mnd. til lørdag. Vurderer å ønske oss større dyne i julegave, men om vi begynner å bruke den enda får vi se på. Hiun synes nemlig det er kjempestas og dra dyna over hode og da er det også lettere for henne og dytte den av seg når den ikke er så stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå