Gå til innhold

18+6 og allerde mykje vonde kynnara?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt? Får dei periodevis fleire gongar til dagen, eit par minutta mellom dei, og so gjer dei seg etter 4-6 kynnara...

Er ikkje direkte kjempe vonde, men får så mensmurringar i ryggen, og kjenner eg må puste meg gjennom dei.. Begynner å stramme seg til i underlivet og så opp i livmora..

Er det andre som har det sånn?

kjenner eg liker det ikkje............

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg har kynnere nesten hver dag, men de er ikke vonde. Kjenner bare at noe skjer, og at magen blir steinhard. Har hatt det siden uke 18, er i uke 22 nå. Svigerinnen min som er jordmor sier at kynnere er positivt for fødselen. Man får visstnok mer effektive rier...

Skrevet

Jeg har masse kynnere, har hatt det siden uke 13. De har fram til nå ikke vært så vonde, mest plagsomme, men kjenner jeg blir sliten av dem. De vekker meg om natten også, så søvn må jeg visst se langt etter på en stund.

Synes at, dersom du er nervøs for dette, skal ta det opp med føden eller lege/jordmor. Det er ikke gøy å gå rundt og tenke på at det kan være mer enn kynnere, og de finner fort ut av dette ved en undersøkelse. Så får du i alle fall ro i sjela, om enn ikke i magen!

Lykke til!

Skrevet

takk for svar.

Skal til legen på torsdag, skal ta det opp med han då..Husker jo at eg gjekk med kynnere i mine tidlegere svangerskap, men ikkje at dei var så kraftige så tidlig...

Skrevet

Jeg hadde kynnere gjennom hele svangerskapet sist, helt fra jeg var bere 8-10 uker. Ettersom månedene gikk, ble de sterkere, og sterkere. Var sikker på at jeg kom til å føde minst 1 mnd før tiden - det trodde lege, og jm og, men fikk noen dager på overtid...hehe..

Men trodde seriøst noen ganger, at fødselen var i gang! Fikk så vonde kynnere, at jeg var i grunn ikke i tvil.

Men derso de blir så vonde, at du blir redd, bør du ringe føden, og fått sjekke hvor sterke de er, og om de er rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...