Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har to barn under to år og er ganske nyinnflyttet i Tønsberg. Mannen min er mye borte på jobb, og da kan det bli litt lange dager (spesielt helgene)....Er det flere i samme situasjon? Kanskje man kunne treffes og finne på noe sammen med barna?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg bor 10 min sør for Tønsberg, Har en gutt på 8 mnd og en på 2 år og 8 mnd.... Skal gå mye hjemme i 2 år fremover............
Hannahs-mor06 Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Hei;) hvor i tønsberg bor du? det er åpen barnehage på råelåsen hver onsdag og fredag,,var der for første gang på fredag, veldig koselig! Prinsessa mi er 9,5 mnd forrsten;)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Hei. Jeg bor 10 min nord for Tønsberg. Eldstemann er i barnehage på dagtid og minstemann er litt for liten til åpen barnehage enda synes jeg. Når jeg er alene hjemme synes jeg egentlig det er helgeene som er verst.Kunne godt tenke med å treffe andre som er alene med barn og har lyst til å finne på noe med barna..
LillePille Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Er i akkurat samme situasjon som deg. Hadde vært hyggelig å finne på noe. Du kan jo sende meg en pm med mailadr eller noe?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Hei dere! Kanskje vi kan prøve og få til et treff. Kan dere ikke ta kontakt med meg på mail. Adr; [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå