3b@rnsmor-30* Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 og alle reklamen er borte... ikke at det er så farlig da......... dette står det Serever error! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Either the server is overloaded or there was an error in a CGI script. If you think this is a server error, please contact the webmaster.
Mor til et enebarn Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Ja. Har også hatt problemer med å komme inn hit idag.. gikk først nå!
forvirret... Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Jepp, står her også.. så synes jeg sidene lastes så sent i forhold til hva de pleier....
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2007 hmm... merkelig.. hva kommer det av da??
l@ksen Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Jepp! Og i tillegg kan jeg ikke trykke direkte på tilbake-tasten, men må trykke via tilbake-rullegardinen (heter det det?!)... Flere som heller ikke kan trykke "tilbake"?
mayaya Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 synes det er fint her uten alle bannerne jeg :-p
Mille** Skrevet 2. oktober 2007 #13 Skrevet 2. oktober 2007 Jepp, kan heller ikke trykke på tilbake knappen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå