JANUAR GLEDE Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 hvor jeg får kjøpt srikket ull dress til lillle jente mi? Jeg kan ikke strikke. svigemor har strikket til de to siste barne våre, men jeg ønsker å få velge fargen til denne babyen for hun blir mitt siste barn, kjønner hva jeg mener;) Og jeg synes det er frekt å blande seg i gaven som svigermor ønsker å gi. Jeg vet ikke engang om hun vil strikke denne gangen. Jeg har hørt det finnes steder man kan bestille, men jeg har ikke peiling hvor:( Noen som kan hjelpe meg med det?
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Kjøpte en strikket dress på HM, jeg, kjempesøt. Hvit med hette og flettestrikk foran.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 www.lillelam.no De har de samme dressene på Barnas Hus og Fru Lyng. Kjøpte en off white i dag til baby, og den er nyyydelig. 100% merinoull, og i et nydelig mønster. Koster 499,- Finnes i rosa, blå også.
JANUAR GLEDE Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2007 Tusentakk for tipsett jenter jeg skal definitift titte disse stedene:) Jeg synes det er godt å forbrede seg til vinter jente mi, og som sagt blir hun jo siste man, så jeg vil gjerne nyte alt fra klær shopping til rom dekorering;) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå