Gå til innhold

hvordan utregnes permisjonene ved overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk 13 dager over... regnes permisjonen fra ul dato eller fra når jeg fødte? to uker neste sommer er jo ganske deilig mener jeg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Permisjonen regnes fra terminen din..

Skrevet

Er jo rimelig kjipt da... kunne jo på fornhånd si at den var feil jeg! Men men ... er vel lite å gjøre med det da... fører jo bare til at man får mindre tid sammen med barnet.. og er vel sånn systemet i norge er... sier at det skal være lett å være hjemme med barna, men legger vel egentlig ikke så godt til rette for det allikevel..

Skrevet

Hadde veldig lyst til å flytte på permisjonen selv, for var ganske så sikker på at jeg kom til å gå over, og det gjorde jeg, 15 dager. Skulle gjerne hatt de 15 dagene..

Skrevet

Du, jeg synes det er ganske unødvendig av deg å klage på at du mister 14 dager og sier at ting ikke blir lagt til rette. Vi kan faktisk prise oss lykkelige over at vi bor i Norge!! Det er jammen ikke mange som har det så godt som oss!!!

Sorry, altså, men blir litt lei av folk som syter og klager over tull og tøys når man ser hvor vondt folk kan ha det i andre land! Vi vet faktisk ikke hvor godt vi har det...

Skrevet

Er like kjipt for de som får før termin og, for da regnes det fra dagen barnet ble født.... Fødte 10 dager før og må tilbake i jobb 10 dager før "planen"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...