Gå til innhold

Blir så vollsomt forbanna på min mor!! Hva synst dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nettopp blitt alene med jenta mi på 1 år.. Leier i leiligheten under huse til min mor og far. Er student og har ikke rå til å kjøpe noe selv enda. Det blir jo til at jeg er en del oppe hos min mor da, hun er også alene en del når pappa jobber.. Men hver gang vi snakker med noen så sier hun til folk om meg "ja hun klarer ikke å være alene i 5 minutt" "trodde jeg skulle få slappe av i mine eldre dager" hun sier til alle at jeg og xen er med hverandre hele tiden."ja hun er med han hele tiden" på en negativ måte. snakker liksom litt stygt om meg til andre mens jeg er der. I dag fikk jeg nok, å vi hadde den krangelen.. Synst det blir feil av henne å "invitere" oss opp, og så etter på klage at vi er der alt for masse.. Når jeg er med henne er vi stort sett og hander, spiser middag osv... Blir kansje litt stress skrevet.. Men er så sint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje på tide å flytte ut?

Trenger ikke kjøpe, og sosialen skal vel gi deg bostøtte når du er alene.

Skrevet

La vær å besøke henne da, eller finn deg leilighet et annet sted. Problem løst:o)

Skrevet

herregud...hadde blitt så forbanna jeg..

vet faktisk ikke hvor jeg hadde gjort av meg,så forbanna hadde jeg blitt..

Skrevet

Jeg har faktisk en både en tante og en kollega som er på den måten. Tanten klager på at hun må ha barnebarna sine mye, selv om hun inviterer dem. Kollegaen er mye verre, og legger ut om hvor rotete det er etter dem, at hun må betale maten deres (som hun serverer når de er på besøk), osv. Og der er det også hun som inviterer. Og kan de ikke komme når hun ber dem blir hun sur for det og. Noen er bare sånn, liker å være martyrer.

Jeg ville holdt avstand en stund, så skal du nok se at hun savner dere. Forstår godt at du blir sint ja!!

Skrevet

Jeg hadde flytta. Kan vel ikke være så vanskelig å finne seg ett annet sted..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...