Brunetta =) Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Men det har stoppet nå. Fikk beskjed om og bare ligge eller sitte. Ikke løfte eller gjøre noe. Sånn var det med svangerskap nr 3 men da var det i uke 18 og da var jeg lagt inn på sykehus i en uke. Styrt blødde den gangen og det såg ut som at det skulle gå galt men neida. De finner ikke ut hvorfor kroppen min lager hematom som sprekker. Må ta det veldig med ro fremover. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå