Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Virker ikke som det er skikkelig omgangssyke her i huset, men nå har altså snulla, barnefar og jeg blitt syke på rekke og rad. For i går kveld fikk jeg kjempevondt i magen og det kom ting ut begge veier, og jeg var helt borte vekk i natt...barnefar blei litt bedre idag, og fikk Telma til barnehagen (hun har vært bra i over et døgn). Så var vi så heldige at ei venninne av meg kunne hente Telma i barnehagen og ta henne med på shopping, så både jeg og barnefar har fått slappa av nå, og det virker som jeg kommer meg. Iris sover godt og dier normalt, så håper inderlig at hun slipper å bli syk hun også.
Gjest ->>- Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 For å se positivt på det - det høres ut som en godartet utgave av omgangssyke når det bare varer et døgn eller to. =) God bedring!
lille je Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Omgangssyke er pyton, kortvarig eller ikke. God bedring:)
mai mammaen til to Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 så lenge du har hatt sykdommen så får nok ikke lille iris det.. så lenge du ammer.. da får hun antistoffene dine.. god bedring til familien..
♥tre små hjerter♥ Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 God bedring,håper snart dere alle er friske og raske igjen.Så vil jeg si at Telma var et utrolig vakkert navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå