Livmor Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Er det mye jobb med å holde det skikkelig rent? Bruker dere det mye? Og hvor mye kostet det?
Johanne B Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 sto i leilihgeten fra før..så vet ikke pris bruker det ofte, men som badekar.... må skru opp bunn for å rense/vaske skikkelig...
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Husker dessverre ikke hva vi ga for det, var ikke så altfor dyrt... Er ikke vanskelig å holde rent, vasker det hver gang etter bruk.. Men, jeg har vel brukt massasjen og boblene 5 ganger til sammen på 3 år. Mannen bruker det en del da, men jeg kunne godt klart meg uten:o) Er pent da i det minste, hihi:o)
Livmor Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2007 Har nemlig veldig lyst på massasjebad når vi skal lage et bad til, men hvis jeg skal være heeelt realistisk blir de kanskje ikke brukt så mye... Meeen, hvis det ikke er så kjempemasse jobb å gjøre det rent, så hvor for ikke? Må jo være godt da, bare man får rotet seg oppi der:-)
lifa og Eline Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Vi fikk vårt på tilbud til underkant av kr. 20 000,- opprinnelig pris var 35 000. Jubileumstilbud. Men de fåes i billigere utgaver enn det vi har. Nei ikke mye jobb å holde rent.
~**nuttis**~ Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Vi har,går greit å gjøre rent.Bruker klortabletter og klorpulver til deg også.Kosta ca 25 000 tror jeg det var.140*140 hjørne med massasjedyser og terapilys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå