♥Prinzessin♥ Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg sto og så på noen leker mens jentungen satt i vogna. Ei dame kom bort til vogna, strøk jenta på kinnet og kløp henne litt lekent i nesa mens hun smilte til henne. Jeg lurer jo alltid på hva som får folk til å gjøre dette med fremmede unger, men det er ikke så uvanlig heller, så jeg smilte bare tilbake. Jentungen vred litt på seg, og dama lo og sa et eller annet om at det var ikke så morsomt det, nei. Så gikk hun litt lenger inn i butikken. Jeg ble stående og se på de lekene jeg hadde i hånden, mens jeg tydelig så denne damen i sidesynet. Det så ut som om hun sto og danset, hun beveget seg iallfall hit og dit og vrikket litt. Hun lo litt og ropte et eller annet halvhøyt. Jeg snudde meg ikke, for jeg kunne ikke se om hun ropte til meg eller noen andre. Da jeg la leken tilbake og skulle til å gå ut av butikken, snudde jeg meg mot henne et sekund - hvorpå hun lo litt og sa: "Kul unge! Skikkelig kul, fin unge!" og trippet litt frem og tilbake. Jeg var ganske sikker på at denne damen var rusa på et eller annet. "Hadet bra!" ropte hun så og gikk forbi oss og ut av butikken. Dagens underlige opplevelse, kan man si! Men jeg tok meg selv i å ikke bli noe særlig forbauset - kanskje et resultat av å ha bodd i byen noen år... :-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Ja tenk at en dame skulle gi ungen din litt oppmerksomhet gidameg! Du skulle tatt med ungen din til utlandet du , der di både tar ungen din opp av vognen og kysser og tar bilde av den uten å spørre. Vi stive nordboere har noe å lære av asia.
♥Prinzessin♥ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 Før du får snurr på Sloggien, bør du lese innlegget mitt en gang til. Jeg kalte henne ikke speisa fordi hun strøk ungen min på kinnet, men fordi hun oppførte seg som om hun var skikkelig rusa. Hun sto og ropte og danset for seg selv. Jeg så at hun måtte ha tatt et eller annet.
Solskinnsdag Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Hehehe!!! Snurr på Sloggien!!! Da sliter du virkelig!!! Kanonbra! Holder på å flire meg ihjæl her! Hehehe! :-) :-) :-)
KaMa Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Du, jeg var ikke ruset. Jeg syns bare ungen din var utrolig kul. :-DD
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Hvis det er normalt i UTLANDET der alle har rettere enn oss fryktelige selvhatende nordmenn får du bare akseptere det. I enkelte stammer i hottentottia er det vanlig å nakendanse foran barnet mens man joiker og forer det med karameller og sopp så du skal bare være glad til ass....
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Den dama var nok litt på snurr, ja. Mange gamle damer som er det, de bare forsøker å dekke over det.
♥Prinzessin♥ Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2007 Hehehe, KaMa.... Hadde det vært deg, ville det vært skikkelig moro! :-D Det var forresten ikke noe gammel dame, men en dame på rundt 30 år. Så det KAN jo ha vært deg. Men jeg mistenker deg for å være litt mer oppegående enn som så. ;-D
Willemo Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Speisa? Jeg er på jobb nå, og her driver alle og prater med seg selv, danser og fakter, sier snåle ting. Hun hørtes da ut som en av de bedre :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe... Joda. Men ikke hvis du hadde sett de øynene... %-)
Willemo Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 Tro meg. Jeg har sett opptil flere par spennende øyne :-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #14 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer, du har latt en narkoman ta på barnet ditt. Det at barnet ditt ikke likte å bli tatt på, var ikke det grunn nok for deg å be mennesket holde fingrene til seg selv? Konfliktskyhet til de grader er jo "ekte norskt", hipp hurra!
♥Prinzessin♥ Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. oktober 2007 Nancy er sur, som alltid. Du burde fjerne smilefjeset fra nicket ditt, for det er ganske så malplassert. Jeg så ikke at dama hadde rusa seg før etterpå, - dessuten tok kanskje et par-tre sekunder fra hun tok borti ungen til hun gikk fra vogna. Hadde ikke akkurat tid til å tenke gjennom at det kunne bli en konflikt engang. Det var oppførselen hennes etterpå som gjorde at jeg skjønte at det var noe galt.
Willemo Skrevet 4. oktober 2007 #16 Skrevet 4. oktober 2007 Skulle hatt smileys nå, så skulle jeg vist deg noe som minner. % - D kansje? eller % - O....
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #17 Skrevet 4. oktober 2007 Hahaha, morsom tråd, første gang jeg har ledd høyt på Dib i dag... "snurr på Sloggien", sinnsykt bra! Hehe. Og Nancy, ta og kom deg ned på hysterisk, herregud for et innlegg du kom med her. Styrter du til i det øyeblikk noen lener seg ned over vogna til barnet ditt, eller?
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #18 Skrevet 4. oktober 2007 Skjer det noe ille om en narkoman tar borti et barn foresten? Kjemisk reaksjon?
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #19 Skrevet 4. oktober 2007 ja det lurte jeg på også. faen, nå blei jeg litt redd. tror jeg har vært borti en narkoman før altså. faen, skal jeg dø nå? eller gjelder det bare barn? hvilken kjemisk reaksjon er det som skjer? kan man vaske bort dette?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #20 Skrevet 5. oktober 2007 Vaskes bort??? Åh, nei du, her må det lut til. Sug Lut...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #21 Skrevet 5. oktober 2007 Ang. at en narkoman tar på barnet mitt: Det hadde jeg ikke likt. Muligheten ER større for at personen har HIV og hepatitt. Mikroskopisk sjanse for smitte, javel, men jeg hadde ikke likt det! Og vaska ungen for sikkerhets skyld...
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 5. oktober 2007 Nå smitter hverken HIV eller hepatitt ved berøring, bare så det er sagt. Det verste ungen kunne fått, er vel snue.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #23 Skrevet 5. oktober 2007 hvordan suger man lut? tar lut på en svamp og putter den i munnen kanskje? er det farlig?
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #24 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, men ikke så farlig som om en narkoman tar på deg..
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #25 Skrevet 5. oktober 2007 Og om barnet ditt har blitt utsatt fra HIV eller Hepatitt smitte (om man ser bort i fra at det ikke smitter ved berøring)- Hvordan ville det da hjelpe å vaske barnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå