Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fødte for 14 uker siden, fikk mensen 8 uker etter fødselen, hadde sex 9 dager etter første dag av mensen, jeg har ikke fått mensen igjen, bruker foreløbig ingen prevensjon, har bare hatt sex denne ene gangen.

det jeg lurer på er, kommer man inn i regelmessig mensen med en gang etter fødsel?

er det stor sjangs for at jeg er gravid? jeg fullammer!

har litt panikk og tenker masse på om jeg er gravid, jeg tør ikke ta test, vil absolutt ikke ha en til helt ennå!

noen som har opplevd det samme? eller noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blødde normal mensen ca 1 uke..

Skrevet

ok. Noen får en skorpe-blødning, men da virker det som en normal mens da.

Ellers har jeg ikke store peilinga, men det er noen som er fruktbar etter kort tid. ta en test kanskje?

Skrevet

trnger ikke være stabil syklus med en gang. jeg fødte i november, fikk en blødning i januar (vanlig mens), men den komm ikke igjen før i mai regelmessigt..

Skrevet

"skorpeblødningen" er vel fra morkaka og kommer vanligvis rundt dag 10 etter fødsel...?tror jeg..

Skrevet

November 2: hadde du da ikke mensen mellom den i januar og den i mai?

Skrevet

jeg hadde skorpeblødning i uke 11 etter fødsel

Skrevet

de sier at hvis man ikke får mensen etter at det er gått 6 uker så man får ikke mensen før man er ferdig med amminga.

Jeg fullammet i 6 mnd nå og hatt mensen 2 ganger , 1. gang kom den i begynnelsen av mnd , mens nå andre gangen kom den slutten av mnd , så regelmessig er den ikke.

Så best å begynne med prevensjon hvis du ikke har lyst på flerer barn , selv om de sier at fullamming er som prevenson.

Skrevet

sorry skrive feila......

Skrevet

nei, jeg hadde ingenting fra jan-mai. Da var mini 6mnd og fikk mer fast føde. har hatt mensen regelmessig siden da, men ammer enda

Skrevet

åhh, nå ble jeg nesten litt letta, selvom jeg fortsatt ikke kan vite sikkert at jeg ikke er gravid, jeg skal ta å kjøpe en test i morra, bare for å utelukke det, så skal jeg få meg prevensjon, noen som vil anbefale prevensjons type til meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...