Gjest Ut på tur Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 det er jeg veldig sikker på de har for kjenner ei som pomper som sa at hun slet litt med å henge med på økedagene for da måtte hun pumpe mer
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tror min gutt har det. noen dager innemellom spiser han mindre og oftere, har tolket det som at han vil ha mer og øker da mengde mme. Og så blir han fornøyd igjen:-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Jepp. Det er jo babyens måte å si at melkemengden må opp, om det kommer fra pupp eller flaske har ikke så mye å si for den lille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå