Gå til innhold

Øreverk og homeopati

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer med homeopati mot øreverk? Min på 1,5 år har, ikke kraftig, men litt øreverk og er hysterisk og rasende om natten. Fikk pencilinkur til ham, men er litt skeptisk til å gi ham dette først uten å ha prøvd noe annet først. Har fått ett middel av homeopaten vår, men har ikke prøvd mot slike ting først, noen med erfaring? Hvor lang tid går det før man kan forvente bedring etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Dytter litt til...

Skrevet

Ja jeg har erfaring med det og den er GOD:-)

Min midterste startet på babysvømming når hun var 9 uker og ble mye plaget med øreverk en periode. Gikk til legen og de mente hun skulle ha antibiotika, men jeg takket nei etter å ha prøvd det en gang. Hun fikk det uansett tilbake etter den kuren. Men så prøvde vi homeopati og bank i bordet, ikke mer øreverk og hun fortsatte lenge på svømmingen!

Nå er hun 14 og har ikke hatt det siden:-)

Det var ganske fascinerende å se hvor raskt det vonde gikk over med homeopatien også, i forhold til skolemedisin!

Skrevet

Hvilket middel fikk hun? Så godt å høre. Vi har god erfaring med homeopati generellt men på han lille har det vært litt så som så om midlene har gått inn.

Han har uansett fått 2 doser med pulsatilla 1M i dag så vi får håpe det hjelper, vi har hatt noen grusomme netter med panisk liten gutt:(

Skrevet

Jeg vet ikke hva slags middel hun fikk den gangen, det er 13 år siden:-)

Men høres veldig voldsomt ut med 2 x 1M doser!

Det er vel den sterkeste potensen på slik medisin! Og en sånn dose kan jo virke i flere måneder.....

Min erfaring er at om man treffer med rett middelet på slike akutte tilstander så inntrer forbedring raskt.

Skrevet

Da får vi håpe homeopaten vår vet hva hun gjør:) Har full tiltro til henne altså, dyktig dame og 4 barnsmor.

Håper vi treffer blink med middelet da, har vært noen grusomme netter siden fredag og vi er utslitt her...

Takk for svar! Og helt greit at du ikke husker det etter 13 år.. ha-ha:)

Skrevet

Om hun er medlem av MNHL så er hun helt sikkert klar over hva hun gir ut;-)

Jeg bruker homeopati for det meste som skulle oppstå her i huset og har så god erfaring med det at jeg heller prøver det før skolemedisin:-)

Hipp hurra for at det finnes alternativer til medisiner som nesten uten unntak gir bivirkninger:-)

Holder på med behandling selv nå pga hormonell ubalanse og det er så godt når en kjenner at det funker, og det ganske raskt i tillegg:-)

Skrevet

Lykke til forresten:-)

Håper vondtene går fort over for gullet ditt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...