Gå til innhold

Nå skjer det litt..!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei... dette blir sikkert litt langt..

Først, i går kveld da vi skulle "kose litt" ble det til litt mer..og det kom ingen regnfrakk på med det samme..! Sambo pleier alltid å ta kondomen på med en gang, fordi han "lekker" litt svømmere før selve.. Altså KAN det ha skjedd noe da..

Så drømte jeg det utrolig rare marerittet: sambo var plutselig blitt homofil og hadde fått seg en kjæreste,som jeg liksom skulle bli kjent med...jeg var så forbannet og lei meg at jeg slo til denne "kjæresten" og knuste brillene hans *ler* og jeg kjefta en laang tirade om hvor lyst jeg hadde på barn og hvor glad jeg var i sambo og at han SKULLE være far til mine barn osv.osv.. da jeg våkna gråt jeg masse .. tror nok baby-/gravid-frustrasjonen min kom i en eneste stor foss..! Sambo våkna og trøstet meg og spurte hve det var... jeg forklarte, vi sovna, og i mårrest ble det ennå en gang uten at kondomen kom på med en gang, og denne gangen holdt han på enda litt lenger før han henta kondomen...;) Men han sa, "nå tør jeg ikke mer..." :) men kaaanskje kanskje kaaaaanskje har det skjedd no....=D

For å være realistisk så har det vel egentlig ikke det... hadde første dag av mensen for tre uker siden..skal vel litt til at jeg har egg på lager da.. men så verpesyk som jeg er, så kanskje kroppen min lager en ekstraproduksjon til ære for begivenhetene..:):)!

Puh...! Såh, da har jeg fortalt om dette og, gitt..

Det virker som om det ligger noe i lufta..men sambo sier ikkeno, men jeg føler det nesten som at hvis jeg sier hvordan det virkelig er for meg, og legger frem alle mine argumenter, så kanskje han kan bli overbevist? En liten digresjon: jeg så reprisen av "jordmødrene" i går, og da satt sambo og leste, så jeg spurte om jeg skulle ha hodetelfoner så han slapp å høre på (har reagert litt negativt på det før) men da sa han bare "neida, det går fint.." :):)

Ja, det ble ganske langt, ja...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅJ!!!! Bra jobbet, jenta fra havet!

Virker som om det går veien med dere nå! Du må bare fortsette å kjøre løpet du har gjort til nå! La din kjære få styre løpet litt nå: la han få lov til å leke litt med tanken på egenhånd! Det er nok det han gjør; især når ikke kondomen kommer på med en gang!

Jeg har det på samme måte; kondomen kommer på, men ikke med det første. Venter mensen denne uken da, og ser tegnene til at den er på vei.

Men kommentaren angående hodetelefonene var især veldig positiv vil jeg si! Min kjære hentet hodetelefonene til meg mens jeg så på; vet ikke hvor positivt det var haha!

I sted så sa jeg: Vet du hva jeg har bestemt? Du vet, jeg tenker jo på så mye. Jeg har bestemt at når vi får et barn og når h*n skal døpes, så døper vi h*n her i byen, men for at de fleste i min familie også skal få se h*n og bli litt kjent, da tar vi feiring på mitt hjemsted også!

Hehe, han smilte bare da!

Lykke til med videre *prøving*!

Ikke meningen å kuppe tråden din altså!

Klem

Skrevet

Hihi:):)

Takk for svar!! Har ventet sårt på svar på denne tråden..:) Er hjemme alene, sambo er på jobb.. *benytte anledningen* vettu!

Ja, det føles faktisk som om han styrer litt og har sin egen lille "prøving" på gang.. som du sier, han leker med tanken ihvertfall! Og det er kanskje akkurat sånn det må være for ham? Han klarer ikke å sette seg ned og si, "ja! nå prøver vi!" men han vil kanskje fremprovosere et uhell og kjenne på at han faktisk er klar...egentlig...

Kanskje er det sånn..

Så bra at dere og har det litt sånn da:) Det er jo noe med det å ha en bitteliten mulighet..:) Kan jo hende at svømmerne henger seg på, på utsiden av kondomen og får litt fart derfra etterpå:) *ler*

(jeg er litt rar;) )

Smiling som respons på babyprat er TOPP! Det betyr ihvertfall at han er interessert, og glad ved tanken, og ikke redd/irritert/avvisende..!

har du kuppet tråden min? :)

Klem:):)

Skrevet

Så bra:) Føler meg litt misunnelig på alle som har framgang for tida, men det er veldig godt å se det er håp:)

Skrevet

Jeg må bare f si at jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten dette forumet altså!

Hvordan fikk dere høre om Bim forresten? Jeg hørte det av ei venninne som fortalte om forumet da hun ventet sønnen sin for over fire år siden.. og meldte meg inn i april 2006.. etter å ha lest litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...