Gå til innhold

Er det noe galt med DIB i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom plutselig ikke inn tidligere i dag bare helt hvitt på siden,prøvde å gå inn via en link til en tråd her og kommer nå inn via den,men gjorde ikke det tidligere.

Så står det på siden nå dette webområdet kan ikke vises i internett explorer.

Så er går det utrolig treigt fra jeg trykker på ett innlegg og til det kommer opp.

Flere som har samme problem eller er det bare meg?

Er kun på DIB det er sånn,alt annet funker fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så er alle reklamene som pleier å være på høyre side borte...

Skrevet

Er det ikke alltid noe galt her da????? Synst det skjer både titt og ofte at man ikke kommer inn på sida. Og reklame på høyre side har ikke jeg når jeg er inne på en debattside. Aldri hatt det.

Skrevet

Når jeg har skrevet/svart på innleg og går tilbake så blir siden hvit igjen og jeg må prøve flere ganger og komme inn igjen via en link.

Skrevet

Vet ikke om det er tilfeldig, men hoppet over fra internett explorer til Opera isteden, og da gikk det fort inn på siden her. Ellers går det treeegt.. Har prøvd å skrive innlegg før i dag, men så forsvinner det fordi det går så seint.

Skrevet

I DAG??? Jeg har alltid problemer med å komme inn + min egen side har jeg ikke hatt tilgang på siden i våres.... Skikkelig godt jobba av de som driver denne siden... NOT!!! Burde i grunn finne meg en annen fritidssyssel......!

Skrevet

Ok,er ikke ekspert på dette,men hvordan går jeg over til opera? OG hva er det?

Skrevet

Det har vært mye tull i går og i dag, pleier ikke være så galt.

Skrevet

He,he ja men er greit om man lurer på noe,men er jo kjedelig når det skal ta sååå lang tid..

Skrevet

Siden har vært på og av i hele dag og i går!!

Grrr... Begynner å bli massse tull nå.

Skrevet

jeg bruker bare opera og har sliti i hele dag, og litt i går.. ingen reklame eller no, og bruker 3-4 min før en side blir åpna..

bedre nå da, men spørs for hvor lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...