Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har en (husker ikke hele navnet,men det er en ganske ny "skyvetelefon").Og den bare tuller seg,og nå er det kommet opp et tegn av to menn øverst på skjermen.Og jeg lurer fælt på hva det betyr?? Noen som vet?Jeg skal liksom inn med den,men er som vanlig veldig treg av meg..
Nitte Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Disse mennene betyr at telefonen er satt til møte-profil, gå inn på innstillinger-->profiler og endre til normal! ;-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 Haha,flott:)Da var de vekke;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå