Én til Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jenta mi på drøye 3 mnd er ikke spesielt glad i å sove på dagtid, og når jeg prater med andre, får jeg inntrykk av at det burde hun jo... Men hun sover fra kl 20 til 8 om natten (med en kort puppepause hver 4. time) - er det derfor naturlig at hun ikke er like trøtt om dagen? Hun pleier å sovne hvis jeg er ute og triller, da kan hun sove et par timer i strekk. Ellers er det små høneblunder på 1/2-time et par-tre ganger. Er det alt for lite?? Noen tips?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 alle babyer trenger forskjellig mye søvn. men er jenta di uthvilt når hun er våken? eller virker hun trøtt og sutrete? min sov også lite en periode, han sover generelt veldig urolig, våkner ofte osv. og i den perioden han ikke fant roen og sov mindre, så var det mye skriking og sutring her, han var kjempetrøtt! jeg gjorde ikke noe spes egentlig, fikk tips fra HS om å legge han til samme tid hver dag på dagen, og være litt sta, prøvde det, gikk sånn passe greit. men nå er han 2,5 mnd og plutselig så begynner det å bli bedre, han sover fortsatt urolig, jeg må bort å dytte inn smokken mange ganger, men han sover mellom 2 og 3 timer, er våken maks 1,5 time, da begynner han å gjespe og sutre. da legger jeg han selv om han ikke ser stuptrøtt ut, og da sovner han ) og da sover han ca 3timer igjen. om natta sover han fra 23 til 06 ca. mitt tips er å legge henne før hun virker kjempetrøtt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå