Millerine Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Vogn er jo en av de store tingene å få i hus! Og ganske stort å få psykisk også, da vi fikk vår i hus for noen dager siden ble alt så utrolig virkelig, enda mer virkelig og jeg kjente en helt spesiell lykkefølelse som jeg aldri før har kjent. Sitter og glor på den vogna mye! Og gleder meg så til å trille på tur med den med lille gullet i. Var det vanskelig å velge vogn synes dere? Vi fant en blant sikkert hundre på et stort babysenter. Og det var bare den jeg falt for så den saken var jo grei. Det er en årets modeller til Emmajunga, og jeg har skjønt i ettertid at dette skal være en bra vogn. Garantert flere som tripper etter å kjøre på tur nå tenker jeg! Og desember kommer i en feil!!! Klem fra
FrkFrik++ Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har det akkurat som deg ! Hentet vogna i Sverige på lørdag, en emmaljunga edge duo i sort (2008 modell), leste mye om den før vi kjøpte vogna så valget var egentlig ganske greit. Sitter og glor på den dagen lang og drømmer om min lille prins som skal ligge i den og jeg gleder meg veldig til å trille som en stolt hønemor:))) Følelesen ble veldig virkelig, og tror den blir enda sterkere når senga kommer i hus om ikke så lenge! La oss håpe tiden til desember går fort!!!!!!!!!
Niem og Patrick Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Kjøpte vogna i sommer i Sverige emmaljunga edge duo jeg også. Gleder meg til å ta den i bruk
hege desember baby Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 jeg har også tenkt å kjøpe denne vogna. er det noen som vet om denne 2008 mod har kommet til norge? eller er det bare i sverige den har kommet til?hva betalte dere?
carina og *jentegullet* Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 jeg kjøpte brio happy duo o sommer;) den står klar på baby rommet som også begynner og bli ferdig...
linenr2 Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Hentet vognen hjem igår.. Føltes liksom som om alt ble litt mer virkelig når jeg ser den stå der.. emmaljunga duo edge ble det her i gården også.. den er kjempe fin=) Håper lille pia kommer til å trives oppi den =)
hege desember baby Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 hei alven83. er det 2007 eller 2008 mod du har kjøpt?
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 ja, nå er vogna på plass! Bestilte den allerede i mai vi, fordi det var så lang ventetid på den. Det ble en One tree hill, urban jungle 2007 modell på oss! Gleder meg helllt syyykt til å bruke den!! ikke lenge igjen nå!!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Har vogn fra sist, men søskenvognen kom i hus forrige uke. Var å kjøpte den i Sverige=) Gleder meg masse til lillegutt kommer nå! 10 uker til termin!!!
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Vogna fikk jeg i hus i sommer:-)har kjøpt brukt siden dette siste mann.Fikk alt utstyret for 5000 var heldige der syns jeg:-)
linenr2 Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 hege desember baby.. Kjøpte 2007 modellen. Heller betale litt mindre, tror ikke lille snuppa kommer til å bry seg noe særlig om hvilken modell det er )
Adriansmor med tulla Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 har hatt vogna siden september for jeg arva etter søss sin pia=) det er svart simo kombi vogn
Adriansmor med tulla Skrevet 2. oktober 2007 #13 Skrevet 2. oktober 2007 u beg av sept skulle jg jo skrive da hehe huff surræ huææ jeg ja...ammetåka har kicket inn alt=/
Corneliuss Skrevet 2. oktober 2007 #14 Skrevet 2. oktober 2007 Jepp, en Bugaboo i svart og beige. Står i stua klar til bruk. En dag igjen til termin så skulle vel bare mangle =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå