drag1 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Lurer på noe litt merkelig. Har men utflod? Har en mann som jeg tror er utro, og han har ofte litt merkelige flekker i boksern. Noen som vet...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 mener du at det er en sammenheng mellom at han er utro og at han har utflod eller andre flekker i bokseren?
drag1 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 Det er jo det jeg lurer på. Mulig jeg er helt på jordet(håper det)
Twig Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg betviler at det har noe med utroskap å gjøre.. sånt har mange menn
Fredpåjord Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Det går an å ha utflod fra penis ved en infeksjon med kjønnssykdom, ja. Gonoré f.eks, men det er nokså sjeldent å ha det i våre dager, noe mer vanlig i homofile miljøer. Er litt usikker på om chlamydia vil kunne gi utflod, men det er vel ikke helt umulig. Kanskje _du_ skulle gå å teste deg i første omgang..? For å se om du har blitt smittet av noe fra ham, altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå