Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Skulle hatt møte med ped.leder idag, men så var hun syk... Hentet lillegutt idag, 14-16 grader i sola og så godt som vindstille. Lillegutt var kledd i ullbody og ullstrømpebukse, ullfleeze bukse og jakke, foret dress, tykk lue dradd ned over hodet og lå og sov i saueskinnsposen sin....herregud....dette er 3 gang!! Og jeg har sagt fra hver gang. Så idag tok jeg med meg alle klær hjem (bortsett fra vanlig skift) Han hadde bare ull på seg og var sinnsyk varm, stakkar... Alle disse klærne i over 12-13 grader er sinnsykt, idag var det i tillegg sol og enda varmere. Alt for varmt, lillegutt var jo kledd slik jeg ville kledd han selv i 0 grader eller kaldere. Klarer de virkelig ikke å tenke??? - avdelingsleder ble heldigvis litt flau idag, og unnskyldte seg med at de hadde noen unge assistenter som hadde kledd på de små... aaaargh...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Huff, stakkars liten....er faktisk farlig å overkle dem sånn. Og ikke minst: Utrolig unødvendig...!!! Hadde holde med ullbody og ullstrømpis med vindtett dress over (parkdress)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Huff, det høres ikke bra ut! Skjønner at du blir frustrert. Skulle ikke tro de tenkte i det hele tatt! Og det er ingen unnskyldning at det er unge assistenter der. For de skal jo kunne jobben sin de også. Det skal ikke gå ut over de stakkars små at det er uvitende folk der. Du bør i allefall ta det opp med lederen neste gang hun er der. Sånt går bare ikke an.
katty Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Er det mulig! Og jeg må si jeg synes det var virkelig uproffisjonelt å skylde på "unge assistenter" Det sier vel mer om de "eldre pedagogene" som skal ha oversikt over hva som skjer i en barnehage. Også 3.gangs da....hm...merkelig.
nickoline og supermann Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Det kan ikke være mulig. Vi har også lagt igjen foret til trolldressen ullundertøy osv, men de har da vett på å kle av og på han etter været. Ta av strømpebukse inne, evt kun gå i strømpebuksa..... De andre barna da?
Babykilo Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Har samme problem her, de kler på noe helt vanvittig fra morgenen av, og så blir det på uansett hvor varmt det er i sola. Tenker på det hver dag når det er finvær, at nå koker sikkert skatten min i alle klærne.. :-(
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Hmmm...er jeg den eneste her inne som synes at dette hørtes helt greit ut? Jenta mi har akkurat det samme utstyret på seg, men jeg stoler på at personalet vet hva de gjør, og at de kjenner etter om det skulle bli for galt. Dersom du blir så hysterisk av dette, er det jo bare å ta med de varmeste klærne hjem, og ta de med igjen når det blir litt kaldere! Synes at det er patetisk at du venter til møte med ped.leder dersom du ser noe galt som plager deg i bhg.en. Jeg ville tatt en telefon direkte dersom jeg hadde vært uenig i noe med bhg.en.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 HI her...jeg har tatt med meg masse klær hjem. Synes du virkelig ullbody ullstrømpebukse ullfrottebukse Ullfrottejakke Foret vinterdress Tykk lue er passe i 16 grader og sol???????? Hva går du med i den varmen?? Stakkars små....
Willy Wonka Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Anonym 9.14...har du virkelig på 2 lag med ull og foret vinterdress på barnet ditt i 16 grader og sol, i tillegg sovende i en saueskinnspose??? Tror jeg ikke noe på....hva har du da på når kulda setter inn. HI snakker om 16 grader og sol her.....farlig!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå