Gå til innhold

2 dg til termin og lite liv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at bevegelsene endrer seg på slutten og det har jeg merket den siste uken. Men i dag merker jeg nesten ikke liv. Hvis jeg legger meg helt stille på siden kan jeg så vidt merke at han beveger seg der inne... Bør jeg ta kontakt med lege, eller kan dette bare være et tegn på at nå kommer han snart? Det er kanskje ikke så farlig så lenge jeg kjenner at det er NOE?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har oxo d samme problemet.. bare du kjenner litt liv så trur jeg d ikke er noe problem.. har oxo termin om to dager:)

Skrevet

Hadde ringt til sykehuset med en gang. Ikke for å skremme dere, men veldig greit å sjekke at babyen har det ok! LYKKE TIL!

Skrevet

Jeg har vært på føden i dag fordi jeg har kjent så lite liv. Målt ctg og tatt UL. Alt var bra, men de sa det var bra at jeg tok kontakt. Og selv om alt er bra måtte jeg ta kontakt igjen hvis jeg ikke kjente liv i morgen!

Etterpå ble jeg strippet, hadde ikke bedt om det med det virket liksom helt selvfølgelig. Ubehagelig, men ikke vondt... Sitter nå med kraftige kynnere og skikkelig nedpress... Pleier dette å ha så rask effekt da?

Skrevet

JEg sier det samme, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite..

Jeg ble strippet på fredagen og fødte på lørdagen i forrige svangerskap, så på meg hadde det veldig god effekt!

Lykke til:)

Skrevet

Å så gøy! I morgen er termin, så han må gjerne komme da :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...