beentheredonethattwice Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Holder det ikke med en bekreftelse fra legen om terminen? Liker ikke å gi ut sånn info. Ihvertfall IKKE til NAV! Noen som vet?
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Nav treng berre den blå delen du får på ultralyd
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 det skal da ikke være nødvendig å gi dem helsekortet, det er jo personlig informasjon på det som dem ikke har noen verdens ting med! det skal holde med en attest fra legen/jordmor på når du har termin.. fikk faktisk brev fra nav selv i dag om at jeg måtte sende inn attest for termin, nevnte ikke noe om helsekortet!=)
Impulsiw Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Ettersom jeg forstod skulle de ha en BEKREFTELSE fra legen. Det står på søknadskjema jeg fikk. Har ikke lyst å levere helsekortet mitt til dem jeg heller!!
Impulsiw Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Den blå delen er jo grei. Ikke annen info der enn det de trenger for å se termin!! Flott og takk for da slipper jeg å be legen om erklæring
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Du fekk med deg eit blått ark der jordmora skreiv på termin og måla til babyen
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 De skal bare ha en brkreftelse fra lege om når du har termin. Du trenger ikke å gi fra deg helsekortet eller den blå delen på ultralydskjema.
beentheredonethattwice Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2007 De skriver at de vil ha helsekortet for gravide. Men de får vel sjelden det av noen!!!! Så derfor skjønner jeg ikke at de bare kan skrive bekreftelse fra legen e.l.?
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 fikk legen til å skrive en brekreftelse jeg bare, enkelt og greit!
Hanne31 Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg leverte bare en bekreftelse fra legen og det har gått greit. Har ikke fått noe blått ark heller jeg.
Løven & lurven Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 Tok alt gjennom arbgiver og har ikke levert noe bare fyllt ut to enkle skjema. Ikke hørt noe fra nav og permisjonen starter 7.10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå