Gå til innhold

Hva skal NAV med helskortet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder det ikke med en bekreftelse fra legen om terminen?

Liker ikke å gi ut sånn info. Ihvertfall IKKE til NAV!

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det skal da ikke være nødvendig å gi dem helsekortet, det er jo personlig informasjon på det som dem ikke har noen verdens ting med!

det skal holde med en attest fra legen/jordmor på når du har termin..

fikk faktisk brev fra nav selv i dag om at jeg måtte sende inn attest for termin, nevnte ikke noe om helsekortet!=)

Skrevet

Ettersom jeg forstod skulle de ha en BEKREFTELSE fra legen. Det står på søknadskjema jeg fikk. Har ikke lyst å levere helsekortet mitt til dem jeg heller!!

Skrevet

Blå del?

Skrevet

Den blå delen er jo grei. Ikke annen info der enn det de trenger for å se termin!! Flott og takk for da slipper jeg å be legen om erklæring

Skrevet

Du fekk med deg eit blått ark der jordmora skreiv på termin og måla til babyen

Skrevet

De skal bare ha en brkreftelse fra lege om når du har termin. Du trenger ikke å gi fra deg helsekortet eller den blå delen på ultralydskjema.

Skrevet

De skriver at de vil ha helsekortet for gravide. Men de får vel sjelden det av noen!!!! Så derfor skjønner jeg ikke at de bare kan skrive bekreftelse fra legen e.l.?

Skrevet

fikk legen til å skrive en brekreftelse jeg bare, enkelt og greit! :)

Skrevet

Jeg leverte bare en bekreftelse fra legen og det har gått greit. Har ikke fått noe blått ark heller jeg.

Skrevet

Tok alt gjennom arbgiver og har ikke levert noe bare fyllt ut to enkle skjema. Ikke hørt noe fra nav og permisjonen starter 7.10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...