Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt forundret her...vesla har bare spist 6mnd middagsglass fra nestle og hipp, så i dag prøvde vi småfolk. Jeg smakte på og syntes den var utrolig god, pleier jo ikke smake så mye disse glassene....MEN det syntes ikke sjefen i høystolen....Måtte le, er de verste grimasene jeg har sett noen gang.....Kan det være fordi den er litt grovere, altså mer klumper enn nestle og hipp? Flere som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat samme reaksjon her. Tror nok det har med konsistensen å gjøre. Jeg har tenkt å prøve igjen om en liten stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...