ompah! Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Ble litt forundret her...vesla har bare spist 6mnd middagsglass fra nestle og hipp, så i dag prøvde vi småfolk. Jeg smakte på og syntes den var utrolig god, pleier jo ikke smake så mye disse glassene....MEN det syntes ikke sjefen i høystolen....Måtte le, er de verste grimasene jeg har sett noen gang.....Kan det være fordi den er litt grovere, altså mer klumper enn nestle og hipp? Flere som har opplevd noe lignende?
Snutus Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Akkurat samme reaksjon her. Tror nok det har med konsistensen å gjøre. Jeg har tenkt å prøve igjen om en liten stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå