Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 VENNER!!! >FALSKE VENNER: Spør deg aldri om mat eller penger til mat >EKTE VENNER: Er grunnen til at du aldri har verken penger eller mat >FALSKE VENNER: Kaller foreldrene dine Herr og Fru >EKTE VENNER: Kaller foreldrene dine mamma og pappa >FALSKE VENNER: Kausjonerer deg ut av fengsel, og forteller deg at det du gjorde var galt >EKTE VENNER: Sitter ved siden av deg og sier: "Det var VIRKELIG dumt! Men FY FAAAAEN så gøy!" >FALSKE VENNER: Vil aldri se deg gråte >EKTE VENNER: Holder deg, og gråter med deg >FALSKE VENNER: Låner tingene dine et par dager, så får du det tilbake >EKTE VENNER: Beholder dritet så lenge at dere glemmer hvem det hører til >FALSKE VENNER: Vet en del om deg >EKTE VENNER: Kunne skrevet en bok med direkte sitater om deg >FALSKE VENNER: Vil forlate deg hvis det er det alle andre gjør >EKTE VENNER: Vil banke alle andre for å ha forlatt deg >FALSKE VENNER: Banker på døren din >EKTE VENNER: Går inn og sier: "Jeg er hjemme!" >FALSKE VENNER: Er i livet dit en god stund >EKTE VENNER: Er for alltid >FALSKE VENNER: Vil ta drinken din fra deg når de mener du har fått nok >EKTE VENNER: Vil se på at du snubler over alt og si >Drittkjerring: >drikk opp resten! >Du vet vi ikke sløser!" >FALSKE VENNER: Vil slenge drit til personer som slenger drit til deg >EKTE VENNER: Vil slå inn trynet på personen(e) >FALSKE VENNER: Vil ignorere denne meldingen >EKTE VENNER: Vil kopiere den,hehehe
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 faen har bare falske venner, helvete heller er faen ikke en ekte venn sjøl. hvor skal dette ende.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Men sist jeg las den var den på engelsk og da var det the difference between a good friend and a true friend, syns den blir bedre.
Venter på bitteliten Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Har også fått den på engelsk og konkluderte med at jeg bare har én true friend...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå