vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 skøyter tror jeg eller lego ...er ikke sikker...
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Det aner jeg virkelig ikke... Må egentlig ut i lekebutikken å se hav som finnes der for tiden. Vil gjerne at det skal være noe nyttig, noe hun kan lære av. Jeg ermeget lei alle lekene som flyter i huset, uten at det er til nytte eller glede. Skal være hard og kaste en del nå... Resten skulle jeg likt å gi bort, men hvor kan man gjøre av det da?
Mamsen&2Gull Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Har kjøpt togbane på biltema med mye tilbehør:)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Vi har kjøpt Barcelona drakt til gutten vår vi. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe mer for han får mer enn nok fra alle kanter.
prøvekluten+3små Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 her blei det lego til storemann og ei sklie til lillemann..
fullrulleihuset Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Snuppa på 2 år skal få dukkehus. Har sett litt på et de har i bokklubben som er ganske fint. Skal til fotografen i morgen, så julegaver til hele familien er i boks. Veldig kjekt! Jeg gleder meg veldig til jul i år og er i full planlegging allerede. Sånn er det når man går hjemme og er sykemeldt...........gooood tid :-/
mamman til gogutten Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Slalomutstyr til jenta, for det trenger hun nytt av. Synes det er bedre å gi sånt eller unødvendige leker. Babyen som kommer trenger ikke julegave synes nå jeg da..
håper på fulltreff Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har ikke tenkt på det enda... Tipper pappaen har en plan om noe fra Bånsull. Han har sett en stor brannbil der, så vi får se. Ellers så blir det nok ikke noe videre til den lille som kommer. Klær om hun trenger det, men ellers så er hun nok fornøyd med amming og kos tenker jeg.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 Han får seng fra oss i julegave og kanskje en liten bok eller noe til å ha under treet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå