mumitrolletermammantilmille Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 flere som har problemer her nå? det tar jo såå lang tid før sidene kommer opp. Blir helt sprø, jeg.
jente08ogspire:) Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Ja, det må være noe galt. Jeg har strevd for å komme inn her i dag, og endelig gikk det. Fikk bare opp at "siden kan ikke vises"
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 hei! ja da er det ikke bare dårlig nett hos oss altså... Kommer meg så vidt inn på sidene, men tar utrolig lang tid. Og mesten umulig å få lest innlegg, man må smøre seg med tolmodighet. HÅPER DE FIKSER DET SNART, BLIR GAL:-)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Åh, nå føler jeg meg dum! Jeg som har kjefta på sambo for at dataen er klikk, åsså er det ikke bare jeg som er plaga Og når jeg tenker meg om er det bare denne sida som har vært klikk Må vell be om unnskyldning når han kommer fra jobb hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå