Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 jeg har for tiden vannvittig mye luft i magen med rare lyder... hva kan jeg gjøre imot det? Trenger hjelp!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 føler med deg, har hatt det slik i mange år.. har verken blitt bedre eller verre etter jeg ble gravid. prøver å la være brus, det blir jeg verre av, og epler. et tips jeg ser andre har kommet med, er å legge seg i på 4 med rompa litt høyt opp, da kommer visst luften fortere ut. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå