Gå til innhold

jeg har blitt strippet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg gått m sånne tulle rier i 5 dager, så nå håper jeg d skjer noe:) noen som vet hvor ofte det funker?

hadde to ca åpning nå.. og hun jordmoren som jeg går til kontoll hos jobber på føde avd. i natt:)

fikk beskjed om at siden jeg har gått m disse riene så lenge så kommer jeg til å få en ganske lett fødsel:) ååå, jeg er så glad nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh lucky you...! Min jordmor tror masse-masse på stripping.. (det + sex var visst det eneste hun hadde troen på)

hvordan var strippinga da???

Hun skal sjekke meg på mandag og HÅÅÅÅPER sånn det er noe modning til da - for da kunne hun strippe....

Skrevet

Jeg ble strippet i går, 2 dager etter termindato og med 2 cm åpning da jm sjekket.

Det virket som om det hjalp.. en stund! Hadde en del mens-aktige rier resten av dagen og det meste av natten, men ikke så vonde og ikke regelmessige - dvs sjeldne, ca 1 hver time. Utpå morgenkvisten ga det seg helt, og alt har vært helt rolig i hele dag. Til min store frustrasjon, da jeg faktisk trodde at jeg var i gang i går kveld. Og med de ubehagelige bivirkningene som kommer etter en natt uten søvn.

Så i dag har jeg bare vært frustrert, men i morgen skal jeg tilbake for modningsakupunktur og tenker på å prøve igjen.

Andre med erfaringer?

Skrevet

jm-a mi er helt imot stripping... hun tror fullt å fast at d beste for både barn og mor er at fødselen får begynne naturlig...

kjipt for meg som sitter høygravid å på overtid...

Skrevet

Hei jeg ble strippet på torsdag, jordmor sa at jeg hadde 2 cm åpning, men jeg sitter da fortsatt her og venter jeg.... 9 dager på overtid. Litt lei nå.

Skrevet

hmmm... ikke bra å lese.

kanskje derfor min skal gjøre det FØR termin hvis jeg er moden da of course.. HÅPER DET!!!!!

er det vondt?????

Skrevet

det lurer jeg også litt på..altså.. har en viss anelse, men hva er det nøyaktig som blir gjort? og når har det mest effekt..?mååå man være moden..?jeg veit at jeg er moden,men veit ikke om jeg har åpning.. begynner å bli utålmodig!!

Skrevet

Ble strippet sist svangerskap, på overtid, hjalp ikke meg i det hele tatt men.... Vondt som f... og blødde, det var alt.

Skrevet

Det er veldig sjelden at man vil gjøre det FØR termin da? Da må det jo foreligge en helt spesiell grunn. Det beste er jo å vente til det skjer av seg selv.. Stripping etter termin er jo en annen sak.. Ufarlig uvitenskaplig metode på linje med akupunktur osv, men kan vel funke for noen :)

Skrevet

Jeg ble strippet 11 dager på overtid.Dvs at legen var inni og tøyde endel.en halvtime etter satt jeg med rier.Gutten var ute 7 timer etter først ri.Så det virket ihvertfall på meg.Men du må nok være moden.Det gjorde ikke vondt,men var litt ubehagelig.

Skrevet

jjeg ble strippet på føden på lørdag..

dro inn for det var ikke noe liv fra morgenen av ((1 time) han pleier å være i full sving fra jeg åpner øynene, masse bevegelse i dusjen og, men det var ingenting.)

da vi kom nedover var faste jodrmora mi der, CTG var fin (han var vel bare trøtt han også;))

og fikk spm om modningsakupunktur og stripping:) JAA!!! ;) hehe..

jeg var ikke helt moden så det var skikkelig vondt, og satt med masse kynnere resten av dagen, men anna enn det har det ikke skjedd noe..

er -7 i dag!

Skrevet

Det foreligger ikke noe annen grunn enn at jeg IKKE vil på overtid..Absolutt ikke!!

Hun skulle nå gjøre det på mandagen- hvis som sagt jeg var moden...

Og det håper jeg jo selfølgelig jeg er! :o)

Skrevet

ikke skjedd noe her enda. men slimproppen har gått nå da..:)

Skrevet

da MÅ det vel begynne å nærme seg snart!!? har litt følelsen på at noe skjer hos deg i natt jeg.... krysser fingre og kommer til å sjekke med jevne mellomrom om du har skrevet noe! ;oD

LYKKE TIL!

Skrevet

takk:)

d har ikke skjedd noe enda. men har veldig på følelsen at d skjer noe i dag.. håper sengekosen i dag tidlig hjalp:) hihi:) nå skal vi snart gå oss en tur:)

Skrevet

Hallo. Jeg ble strippet av samme jordmor som du er hos. Hadde veldig bra virkning på meg. Fødte morgenen etter,men jeg var veldig moden.

Lykke til! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...