Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Vi fikk brev fra NAV om at vi ikke fikk kontantstøtte lenger siden jr har 136 timer i mnd i barnehagen. Han har 80% barnahageplass, og jeg lurer på hvordan de regner dette? Jeg trodde nemlig at vi ville få 20 % kontantstøtte...
Go`mamma`n... Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Når han har så stor plass, får du nok ikke noe, nei. De regner ut fra at barnet er der HELE ÅPNINGSTIDEN, f.eks 7-17. 10 timer 4 dager i uka blir jo 40 timer. Tror ikke du får kontantstltte hvis du har barna i barnehagen i mer enn 33 timer pr uke...........mener det er noe sånt......Husker jeg fikk veldig lite i kontantstøtte når vi hadde 50% plass, vi fikk ikke halve kontantstøtta. Som en tror at en skulle få.......Ble du noe klokere? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå