☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Var hos legen i går og hadde proteiner i urinen, sterk hodepine, smerter øverst i magen men ikke høyt blodtrykk. VAr hos legen igjen i dag og hadde de samme symptomene minus eggehviten og blodtrykket... og ble sendt hjem igjen selv om jeg var skikkelig dårlig. MÅ man ha eggehvite i urinene for å ha svangerskapsforgiftning? Jeg er overbevist om at det er noe galt men ingen gidd høre på meg siden jeg ikke har eggehvite i urinen lenger...
Anette med nr 3 i magen Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 jeg hadde 3+ i urinen og blodtrykk på 180/115 så om du ikke har høyt blodtrykk så går det nok bra men de bør følge deg opp tettere i tiden fremover om ikke legen gjør det så få føde pol på ditt sykehus til å gjøre det , jeg unner deg ikke sf det sliter på en stakkar , husk å hvile deg mye og ikke stress så går sikkert alt kjempe fint
Lejonet Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Har hatt det to ganger, og har tegn denne gangen og. Allerede i uke 18 hadde jeg proteiner og forhøyet blodtrykk. Men det svinger veldig. Men jeg får god oppfølgign, kontroll hver 14. dag + ekstra ultralyd, så jeg føler meg veldig trygg. Du burde jo absolutt ha tetterer oppfølging pga signalene! Stå på kravene!!
J@h@ Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg hadde høyt blodtrykk og veldige ødemer (væskesamling) og ikke proteiner. Jeg ble innlagt og ble satt på medisiner for å få blodtrykket ned. Man må ikke ha alle symptomene, men blodtrykket er som regel det som vektlegges mest. Kan du ikke gjøre en avtale om å få måle trykket en gang i uken eller noe, bare for å kunne slappe litt mer av? Tror ofte vi føler oss verre enn det symptomene tilsier fordi vi er stresset og bekymret, i alle fall er jeg sånn og vil gjerne få bekreftet at alt går bra! Lykke til!
lotta72 har fått Anders Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er ikke lege, men har forstått det sånn at når det høye blodtrykket kommer, er det farlig. Har hatt svangerskapsforgiftning i begge mine tidligere svnagerskap. Får ekstra oppfølgning denne gangen. Har hatt masse ødem, og hat hatt proteiner i urinen. Har blitt lagt inn når undertrykket har vært på ca 100. Er du usikker bør du få ekstra kontroller. Stå på og si ifra.
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 under mitt første svangerskap mistenkte JM svangerskapsforgiftning. høyt blodtrykk, proteiner i urinen og masse ødemer (gikk opp 20 kg på en mnd bare). Babyen kom av seg selv en mnd før termin og alt var heldigvis bra med han da=)
April76 er på overtid! Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg hadde svangerskapsforgiftning med førstemann....dette ble oppdaget da jeg kom inn på føden :S Det hele endte med HK og ble liggende på obspost i to døgn etterpå Dette er kombinasjon av veldig høyt blodtrykk og eggehvite i urinen. Jeg fikk ikke dra fra sykehuset før urinen var fri for eggehvite. Dersom du er betenkt, så forlang tettere oppfølgning...det er du som er gravid og som kjenner kroppen, stå på, det har du krav på Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå