DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Som dere sikkert vet er $ veldig lav nå. Surfet litt på nettet i helga og fannt KAMIK vintersko til lille gull, med uttakbart ulltøffel... Betalte 51.95$ m frakt, når jeg sjekket kontoen min i dag hadde jeg blitt trukket 178,-. I dag har jeg kjøpt crocs fra samme sted:) Villig til å vente noen uker på de da og krysser fingre om at d fine været i oslo fortsetter:) Ha en fortsatt fin dag jenter:)
mamman te Vetle og Alma Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 ja, det var det jeg mente:)
snowcake Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 sikkert sierratradingpost.com, jeg kjøpte kamik vintersko og støvler pluss porto til 330nok, levert på døra etter noen dager
snowcake Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 altså støvlene og vinterskoa kom under 200 (og slapp moms), ca330 var med porto:)
mamman te Vetle og Alma Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 hvordan er det med størrelser da? dette er til en ettåring. kanskje str 22?
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2007 Hei, igjen! Jeg var inne på rei.com. Veldig grei forklaring om hvordan finne str til lille gull. Tok av han sokkene, lot han stå oppå et papir og tegnet opp foten hans.... Deretter målte jeg cm fra tupp til hæl, foten hans var litt over 13 cm ( han er en storing på 18mnd). Så jeg satset på str 24. De finnes i rosa eller blått de skoene jeg valgte... Signerte for reklame pr mail. fikk da 15% på crocsene jeg bestillte i dag:)
mamman te Vetle og Alma Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 men på nettsiden er det jo andre størrelser, er det ikke amerikanske str?
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2007 Inne på siden deres finnes forklaring på hvordan finne riktig str, de er også opplyst i europeiske str, så da er d bare å sammenligne:) Husker ikke i farta hvilken str jeg endte opp med. Men d var ivertfall ikke noe problem å finne frem. (jeg er IKKE god på data ) Lykke til:)
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2007 Nå har jeg sjekket ang str.... jeg bestillte str 8 til lille gull....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå