lanoforliten Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Vi prøver å bli gravide jeg slutt midt i et pillebrett den 2.sept. fikk da en liten blødning på ca tre dager. Hadde eggløsnigssmerter ca to uker seinere, hadde ikm ca den første,i går. På søndag morgen begynner jeg å spotte, bare litt brunt på papiret ved dobesøk, sånn har det fortsatt hele tida. Jeg har stikninger/murring i livmora i dag, men ingen andre tegn til at mensen kommer i gang. Har noen opplevd lignende og vært gravide??? Jeg venter tester i posten i dag og er sååå nysgjerrig!!!!!! Jeg er mildt sagt forvirra!!!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg hadde det akkurat sånn da jeg ble gravid denne gangen. Jeg trodde ikke jeg var gravid fordi jeg hadde mensmurringer og litt blødninger (brunlig). Men etter en uke følte jeg meg litt kvalm og kom til å tenke på at det hadde vært en rar "mensen". Så da testa jeg, og spira satt den=) Småspotta litt i ukene etter, men det gikk fint (er i uke 30 nå)! Lykke til!
lanoforliten Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 ÅÅÅ Tusen takk for kjempefint svar!! Jeg har hatt 100% stabile mens både ved pilleslutt og etter graviditet og jeg kjenner det på hele kroppen at den kommer. Men ikke denne ganga. Jeg håååper den holder seg laaangt unna meg!!! Da holder jeg håpet oppe litt til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå