balsam Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 endelig!!!! er såååååååå glad! noen som vet om noen gøye nettbutikker med barneutstyr jeg kan titte på??? kan jo ikke kjøpe enda, men kikke er lov!!!=)
Nicita73 Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Åååå så moro, gratulerer så mye:) Vet da om noen nettsider, men kommer ikke på noen i farta. Sikkert noe andre her som kan komme med en adresse til deg. Nyt svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå