kissi85 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Var hos jordmor idag på uke 32 kontroll, og da sa hun at magen min er over gjennomsnittet!! Ligger litt over kurven, jeg er veldig litta, er ca 1,58 og veier nå 61,5 kg... spørte henne om omtrent babyen veier nå og hun sa ihvertfall 2 kg, hvis ikke over! Noen som vet om det er stort??? og om det er noen andre som har bristet ribbein i slutten av svangerskapet??? Har tatt det øverste på begge sider jeg, er nå sykemeldt frem til termin som er 24 november!! Kjedelige greier!
2 små orkaner Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 I uke 32 veier barnet gjennemsnitligt 1,8 kg så om din baby er 2 kg så er den jo ikke frygtelig stor da. Husk på at babyen også vokser i rykk og napp. Kanskje h*n ikke legge så mye på seg i løpet av de neste ukene. Mht ribbens brudd synes jeg det lyder utroligt om det er babyen som har foresaket det. Skal jo rimelige mange "krefter" til å briste benn. Er du sikker på det er brist og ikke muskelsmerter, melkesyrer i musklene eller rett og slett babyen som ligger å trykker på noe. Anyway, lykke til og god bedring
kissi85 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 Legen sier ihvertfall at det er det, men vi vet jo ikke sikkert!! gjør ihvertfall veldig vondt så er sykemeldt frem til termin, skikkelig kjedelig blir det, jobber i barnehage så kommer til og savne alle unga mine der!!! snufs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå