Gå til innhold

Samsoving..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med legging? Jenta mi er veldig urolig på kveldene, tror hun har mageknip. Når vi har tatt kveldsstellet og jeg skal legge meg, vil hun gjerne ha en runde med pupp. Ammer henne liggende i senga da. Prøver å flytte henne over til bagen, bruker denne enda (hun er bare 2 uker gammel), men da vokner hun og blir helt rabiat. Må ta henne tilbake i senga og gi henne litt mer pupp, prøver å legge henne i bagen igjen, men nei.. Hun vil ikke sove der. Vil bare sove ved siden av meg. Det var ikke slik jeg hadde planlagt at dette skulle gå. Er egentlig ikke noen fan av samsoving. Men hva gjør man ikke når man er stuptrøtt og gjerne vil ha fred fra skriking om natta... Er det noen som har noen gode tips for hvordan jeg skal få henne til å roe seg? Er redd hun gjerne vil fortsette med samsovingen, og at hun ikke klare å roe seg uten at hun blir tatt opp i sengen vår. Hmm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om du ligg atmed beggen å har en hånd på ho mens ho ligg i bagen? Vugge og stryk på ho, stryke magen for eksempel. eller legg en bamse ganske tett inntil kinnet hennes eller gjøre det ennå trangere.

prøv kanskje å amme opp¨et pledd å flytt pledd med når du legger henne i bagen. Kan å prøve å amme sittene.

Ellers er det jo mange som mener samsoving er bra..

Selv samsov jeg med snuppa til hun var 4mnd pga samme problem som du har, å måtte da legge henne på egent rom for å få henne til å ligge i egen seng. Jeg sover bedre uten henne.

Skrevet

Har ikke noen gode råd, lillemann sover med meg han er 10 uker. Han er akkurat som din og har vært sånn siden han ble født. Hadde ikke planer om det skulle være sånn men orker ikke å være våken halve natten. Har fra før en gutt på 6 år som skal opp på skole og ei jenta som blir to i desember, begge de har sovet i sengen sin fra dag en så litt uvandt dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...