1881 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 og skryter av hvor mange kvinner han voldtok mens han enda var alkoholiker og levde et liv i sus og dus. Nytter ikke si til han at han kan holde de historiene for seg selv, da snakker han enda mer om det. Prøvde og foreslå og bestille psykologtime så han kunne få snakket ut om problemene sine for dette er jo ikke solskinshistorier, men grusomme og ekle ting og høre på. Heldigvis sier han ikke noe så lenge ungene er i nærheten. Noen som har gode forslag til hva man evnt kan gjøre?
nati, knotten & lille karamell Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Æsj...en sånnen mann hadde jeg holdt meg langt unna tror jeg. Ville reist så lite som overhode mulig på besøk til dem!
Vipsenmamma Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 La være å treffe han til han har skjerpet seg?
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Uansett hva han sier foran ungene ville ikke jeg, eller unga mine, tilbrakt så mye som et minutt med en sånn fyr...
Mockanin Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Man skryter da ikke av å ha voldtatt noen vel? Samma fan om man var full eller ikke. Alkoholiker er heller ikke noe man har vært. En gang alkoholiker, alltid alkoholiker. MEN det er forskjell på å være tørrlagt og ikke være tørrlagt. Dette har jeg fra alkoholikere selv. Min x svigerfar var alkoholiker og han hadde flere kompiser som var det som vi også hadde med å gjøre. Lar meg skjelden provosere, men denne karen provoserer meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå