Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Føler jeg sender med detsamme hver dag, trenger tips å variere med!! )
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Stort sett 2 brødskiver, oppskåret eple eller pære (eller annen frukt). Ikke veldig spennende, men har en ikke-matglad gutt - men akkurat nå er brød med leverpostei en stor hit...så derfor må jeg utnytte dette...hehe
mai mammaen til to Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 hun får skiver med bacon og skinke ost. hun spiser ikke noe annet..så legger eg oppi litt frukt.. av og til en liten kjeks
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Har en matboks med flere små bokser oppi, i en har hun brødskive skåret i biter, en med fruktbiter (gjerne mango, ananas, pære), en med frokostblanding og rosiner og en med en sånn miniyoghurt (Danone?) oppi :-) Ofte har hun middagsrester i en liten boks i stedet for brødskive eller yoghurt..
allergibarn Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 17 mnd er vår lillegutt og kjempeglad i mat, spesielt i barnehagen. Der spiser han frokost, lunsj og litt ettermiddagsmat - så det blir en stor matboks med ca 4 skiver med forskjellig pålegg. Han spiser både brunost, hvitost, smøreoster, skinke, prim, leverpostei, honning etc....! I tillegg legger jeg oppi enten rosiner, oppdelt tørket aprikos, paprika eller agurk. Av og til noen cherioes eller havrefras og noen ganger en havrekjeks. Han liker dessverre ikke yoghurt...
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Min jente på snart 14 mnd får en boks med brød og en med frukt. Pålegget pleier å være kokt skinke, prim, leverpostei, gul eller brun ost ol. Hun får alltid med seg frukt/bær: blåbær, bringebær, jordbær, kiwi, druer eller banan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå