Francina 2 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Hei, Skal dere se på "Jordmødrene" på Nrk på onsdag? Jeg har fulgt med på de forrige episodene, men nå på onsdag tror jeg det skal handle om barn som dør.............er ikke sikker på om jeg orker å se dette
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Off, skal det? Kommer nok til å følge med uansett...
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 jaaaa det skal jeg..huff...kommer til å grine meg ferdervet.. men det gjør ikke noe.. det er trist,men må se det..
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Kommer vel til å se. Men burde sikkert ikke siden jeg er litt engstelig for å føde denne gangen. hun jordmoren jeg går til har jobbet på Drammen sykehus og kjenner mange av disse som er med her. Synes det er forferdelig at de sender dette på tv. Selv om det er en dokumentar så skremmer det mange kvinner som skal føde. Er egentlig litt enig, men hører jo om programmet selv om en ikke ser på det selv.
Gjest Odin ♥ Tiril_min ♥ Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Ja, skal prøve å se på det. Har sagt ifra til mannen min at han må sitte å se på sammen med me:(,får en litt sånn "kunne vært oss"opplevelse, siden de ikke fant pulsen på jenta mi i magen som igjen førte til katastrofeks.. men føler e må bare se den episoden..
suseduse Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 ja, jeg skal se! syns på en måte det er greit at de viser det, foreldrene har jo godtatt det.. fins en del som opplever dette, og kan kanskje være godt for de at det vises noe annet enn den lykkerusen man får ved å bli foreldre.. sikkert ikke alle som har opplevd det som vil det, men.. er ikke alltid det ender bra.. men gruer meg noe sinnsykt.. sambo er borte og så må klare meg alene med det
Meg + 2 prinsesser Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Skal nok det.. og valget er jo opp til hver enkeltl da, om de vil se eller ikke. Eller ikke sikkert de filmer fra fødselen heller, men at jordmødrene kanskje snakker om det? Jeg synes alle bør være klar over at ting kan skje under en fødsel, og ikke tro at det alltid går greit. Jeg har fått det nært innpå meg to ganger i sommer med en ukes mellomrom, et søskenbarn og en venninne mistet, den ene under fødselen. Utrolig trist :`/ Men aller helt og i de fleste tilfeller så det det som smurt. Jeg synes den serien er veldig fin, og kommer det noe jeg ikke vil se, så skrur jeg heller over.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Ja, det skal jeg. Det hører jo med til livets realiteter dette også, så jeg stiller ikke spørsmålstegn ved at de sender det. Men det blir nok trist å se på ja. Jeg synes det er greit å se realiteten i øynene, selv om den er grusom - og ikke lulle seg inn i rosa forestillinger om at "dette skjer ikke meg" Da bli sjokket enda større om noe skulle skje. Av samme grunn ser jeg ikke poenget med at de som har hatt SA/MA blir "forvist" bort fra disse og Bim sidene - og til egne forum, fordi de som er gravide ikke skal bli engestelige.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg skal se.. Kommer til å grine som jeg har gjort alle de andre episodene..
It's all about me Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 Ja det skal jeg se. Dødfødsler og at barn dør i magen er dessverre slikt som skjer innimellom. Synes det er utrolig bar at at de deler slike episoder i serien også. Det er sundt å se det triste historiene også, ikke bare de lykkelige og perfekte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå