jenkas69 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 få det TIL i oktober! Ååå, jeg er så uendelig lei av å få mensen hver måned! Nå har jeg prøvd i snart et og et halvt år og synes det er lenge nok. Da jeg begynte prøvingen tenkte jeg faktisk at jeg skulle rekke to barn før 40. Vel vel.. ambisjonene har sunket litt kan man si:) Men om jeg nå bare kunne fått en positiv test denne måneden... Da lover jeg å være bare snill, blid, vennlig, grei, tålmodig og hjelpsom helt til julenissen kommer:) Det nærmer seg EL... Til helgen tenker jeg gullegget slippes:)
jenkas69 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 Tusen takk jenter:) Og masse lykke til til dere, og til alle andre prøvere! Håper på mange gladmeldinger nå snart!
annem-gravid:-)))) Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 også få det til i oktober! Fredag er dagen for eggslipp her i huset, og optimismen er nok en gang stor. Vær så snill og la det bli klaff for oss gamle prøvere. Sommerbaby 2008, høres forlokkende ut... Lykke til alle sammen:-)
jenkas69 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 Da får vi antagelig termin temmelig likt:) Jeg har sånne 'el-nærmer-seg-symptomer' nå, så i morgen begynner jeg å tisse på el-pinnene... Klar for baby i begynnelsen av juli! Skal finne el-kalkulator og regne ut terminen nå Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå