Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er sikkert tatt opp før, men jeg sjekker ikke her daglig, så håper på svar nå likevel..

Jeg skal kjøpe vintersko til sønnen min. Han bruker vel str 23 tenker jeg. Har hørt mye bra om de man kan ta ut ull-foret i, vet ikke merke, men de jeg har sett er veldig dyre. 600 kroner. Kan noe gi tips om gode, varme sko til en litt billigere penge? Lurer også på om ikke han bør ha noen som kan åpnes litt godt, så vi får den klumpete foten nedi der uten alt for mye slit og smerter...

Takker for tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Dattera mi bruker str 21/22 og jeg har kjøpt Goretex Superfit på skoringen. Disse er myke og behagelige for små føtter. 500 kr betalte jeg for de og brukes når det er ordentlig kaldt ute. Jeg har også kjøpt Viking termostøvel for slapsevær som har den fordel at sålen ikke fryser når det er kaldt slik de rimeligere termostøvlene gjør. Disse kostet 400 kr. Vintersko er dyrt, men det er vannvittig viktig å være tørre og varme på beina. Og hvertfall for tulla mi som går i barnehagen og er mye ute.

Lykke til med kjøpet:)

Skrevet

Vi har kjøpt Viking sine gore tex sko, de virker veldig bra og kom godt ut i test. Faktisk best i test i så små str. Så får du selv velge om du ser på slike tester eller ei.

Hadde ecco i fjor, og var forsåvidt fornøyd med de også. Eneste minus var at snuppa var kald på foten, men det kan komme av at mamma`n hennes sverger til ull og aldri hadde hørt at man ikke skulle bruke ren ull i goretex sko..

Skrevet

her har snuppa fått ecco gortex..str 22.. kostet 649.. men var så heldig at mormor betalte..;) jeg syns det er viktig med gode sko.. og her på vestlandet er det iallefall viktig at de er vanntette.. og gode å gå med syns jeg er viktig. hun bruker dem hele tiden hun... er god å varm på beina.. men ikke for varm

Skrevet

Jeg hadde Sorel til småen i fjor vinter og var veldig fornøyd! Hadde både den med uttagbar ullfor og den uten.Og den uten var kjempelett å få beinet i.

De selger den på www.barnogleker.no til 299,-

http://www.barnogleker.no/butik/default.asp?

Og den andre med uttagbart for har de nå på Euro-Sko til 399,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...