Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 hva slags tilbehør har dere kjøpt til setet & er alle tingene nødvendig? leke til å henge på? sommertrekk? regntrekk? fotpose? myggnett?
Snøfnugg75 Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Absolutt ingenting. I starten søv dei stort sett i bilen, og ein køyrer jo uansett ikkje særleg langt. Mygg er det ingenting av ute no, og fotpose synest eg er bortkasta. Bruk heller eit teppe, som du kan ta av når det vert for varm. Når babyen vert litt større, kan du henge opp ei mjuk leike.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Vi kjøpte heller ikke noe ekstra utstyr til, visste ikke engang at det fantes... )
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Vi har kjøpt regntrekk, siden vi må ta med oss baby opp og ned bakken til bhg når vi leverer storebror. Ellers kommer vi ikke til å kjøpe noe annet ekstra utstyr utover basen med iso fix feste. Et teppe funker like bra som fotpose, og sommertrekk er vel mest ment for varmere strøk der det blir ekstremt varmt inni bilene, og bilstolen gjerne står i sola.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå