Gå til innhold

Dere som har Maxi Cosi Cabriofix ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags tilbehør har dere kjøpt til setet & er alle tingene nødvendig?

 

leke til å henge på?

sommertrekk?

regntrekk?

fotpose?

myggnett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ingenting. I starten søv dei stort sett i bilen, og ein køyrer jo uansett ikkje særleg langt. Mygg er det ingenting av ute no, og fotpose synest eg er bortkasta. Bruk heller eit teppe, som du kan ta av når det vert for varm. Når babyen vert litt større, kan du henge opp ei mjuk leike.

Skrevet

Vi kjøpte heller ikke noe ekstra utstyr til, visste ikke engang at det fantes... :o)

Skrevet

Vi har kjøpt regntrekk, siden vi må ta med oss baby opp og ned bakken til bhg når vi leverer storebror.

Ellers kommer vi ikke til å kjøpe noe annet ekstra utstyr utover basen med iso fix feste.

Et teppe funker like bra som fotpose, og sommertrekk er vel mest ment for varmere strøk der det blir ekstremt varmt inni bilene, og bilstolen gjerne står i sola.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...