Mia71 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Får ikke helt oversikt over alle skjemaene som skal hit og dit og har noen spørsmål. Noen som gidder svare? 1. Det er kun skjema "Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon" og "inntekts- og skatteopplysninger for arb taker" som skal leveres? 2. Når skal søkn om barnebidrag leveres? Før barnet er født? 3. Er de tre ukene før termin inkludert i 44/54 ukene med perm? 4. 6 ukers fedrekvote - er det utenom de 44/54 ukene eller inkludert?
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 ja det er sjema "krav om ytelse ved fødsel og adopsjon" som NAV skal ha. da jeg sendte dette inn la jeg ved kopi av helsekortet (slik at de ser termin) og en lønnslipp fra arbeidsgiver`n. Det med barnebidrag vet jeg ikke. Ja fra du får ut i permisjon starter også regninga på enten 44 eller 54 uker. Og 6-ukers fedrekvote er inkludert i enten 44 eller 54 uker
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 1.Du skal levere "krav om ytelse..." samt skattekort til NAV, og så ringe og be arb.giveren din levere "inntekts og skatteoppl..." til NAV. 2. Vet ikke... 3. Ja de er inkludert. 4. Ja de er inkludert.
Prinsessemamma:-) Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 1. ja 2. Er det barnetrygd du mener? Det sendes etter babyen er født 3. ja dessverre:-) 4. Også inkludert dessverre - fint om de var i tillegg :-) Håper dette hjalp deg - hvis ikke er det bare å ringe og bestille time på ditt lokale trygdekontor så får du all hjelp du trenger der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå