Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg var hos legen (1,5uker siden) lå babyen på tvers. Legen sa da at h*n måtte ha snudd seg innen uke 36. Men hverken lege eller jordmor har tid til å ta imot meg før 11. og 18.oktober. Er i uke 36+1 nå og litt usikker på om jeg bør vente til 11. Det er jo bare litt over en uke til da....og jeg tror h*n har flyttet på seg, men vet jo ikke hvilken vei i så fall. Er det så kritisk at snuing må skje i uke 36? Eller kan det vente?

Begge de to andre barna min festet seg i uke 30, så dette er nytt for meg... (De kom 1 uke før og 1 dag før termin, så det blir vel overtid denne gangen uansett?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å få barnet til å snu seg selv, ved å bruke yoga for gravide. En stilling som heter skulderstillingen..

Skrevet

Jeg var til sykehuset i uke 36 pga legen min trodde babyen låg i tverrleie. Fikk beskjed om at denne uken var den beste å gjøre det på pga størrelse osv.. MEN det viste seg på sykehuset at babyen lå fint og hadde festet seg. Jeg syns det er lenge å vente til 11. eller 18. okt.. Spesiellt siden dine barn har kommet litt før. Babyen kan jo faktisk snu seg tilbake også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...