fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Sist jeg var hos legen (1,5uker siden) lå babyen på tvers. Legen sa da at h*n måtte ha snudd seg innen uke 36. Men hverken lege eller jordmor har tid til å ta imot meg før 11. og 18.oktober. Er i uke 36+1 nå og litt usikker på om jeg bør vente til 11. Det er jo bare litt over en uke til da....og jeg tror h*n har flyttet på seg, men vet jo ikke hvilken vei i så fall. Er det så kritisk at snuing må skje i uke 36? Eller kan det vente? Begge de to andre barna min festet seg i uke 30, så dette er nytt for meg... (De kom 1 uke før og 1 dag før termin, så det blir vel overtid denne gangen uansett?)
barmfager Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Du kan prøve å få barnet til å snu seg selv, ved å bruke yoga for gravide. En stilling som heter skulderstillingen..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg var til sykehuset i uke 36 pga legen min trodde babyen låg i tverrleie. Fikk beskjed om at denne uken var den beste å gjøre det på pga størrelse osv.. MEN det viste seg på sykehuset at babyen lå fint og hadde festet seg. Jeg syns det er lenge å vente til 11. eller 18. okt.. Spesiellt siden dine barn har kommet litt før. Babyen kan jo faktisk snu seg tilbake også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå