hostogharkheledagenlang Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg skulle inn på senteret og gjøre en liten ting, da jeg kom parkerte det en fyr foran meg , han parkerte godt unna bilen, da jeg kommer ut etter ti min er den første bilen borte og en ny står der, en som har tatt to lommer OG ståromtrent oppå panseret mitt, så jeg bøyer meg automatisk ned for å sjekke da om han kunne ha vært nær meg og opdager en bulk. WRÆL ringer med en gang til gubben og han sier jeg skal vente. Er ikke veldig glad i å konfontere noen med noe som helst , men setter meg ned og venter og manner meg opp! Så kommer mannen, jeg sier høflig: Unnskyld var du kanskje litt uheldig og rygget inn i meg da du rygget i stad? Hva nei ikke faen sier han. Og kommer ut og veiver og styrer, så sier han litt roligere at den bulken der det er for at du skal kunne åpne lokket det. Jeg orker ikke mer, uansett hvem av oss som har feil/rett. Jeg har aldri sett den bulken jeg altså, så jeg setter meg inn i bilen. Og han dro og nå vel hjemme føler jeg meg som en med skikkelig ammetåke. Gud jeg er så flau, håper jeg aldri aldri ser han mannen igjen,, da må isåfall bakken åpne seg for meg. Nå venter jeg bare på at kl skal bli 17 så gubben kommer hjem og avkrefter eller bekrefter at jeg er en IDIOT. Sukk. godt det ikke er mer bilkjøring i dag
Ouagadougou Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Uff uff:) Men kan du ikke se om "bulken" ser ut som den skal være der eller ikke?
hostogharkheledagenlang Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 jeg synes ikke det ser ut som om den skal være der, men jeg vet ikke for jeg kan ikke huske å ha sett den før heller. Har nr på bilen til mannen i tilfelle han har lurt meg, men får vente til gubben kommer.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Hvis det er riper i lakken i hullet/bulken er det ikke noe å lure på, men om lakken er hel og kanten rundt er jevn kan han ikke ha vært borti bilen deres. (selv om det høres ut som om han trenger et kurs i å parkere...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå